четвер, вересня 28, 2017

На варті нашого здоров'я

 
     Здоров'я – одне з найбільших цінностей людини. Ніщо не може зрівнятися з ним: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Адже, коли є здоров’я, тоді є сили та наснага для справ, спілкування, творчості, а коли ні, то втрачається потяг до будь-якої справи чи навіть, інтерес до життя.
Сучасний ритм життя вимагає від нас бути активними, тому ми маємо турбуватися про своє здоров'я, зміцнювати його та запобігати різним захворюванням.
З метою запобігання небезпечних захворювань легень та жіночих молочних залоз жителі сіл Ковельського району мали можливість безкоштовно пройти флюорографію (рентгенологічне дослідження легень) та мамографію (рентгенологічне дослідження молочних залоз) за місцем проживання. 
Тож нещодавно, згідно поданих графіків, пройти обстеження в пересувних флюорографі та мамографі мали змогу й жителі с. Любитів.


Бажаємо всім, хто пройшов через такі дослідження, бути задоволеними медичними висновками. А лікарям, висловлюємо свою вдячність за увагу і турботу до жителів навколишніх сіл, які часом не мають можливості, грошей та часу відвідувати міські лікарні. Велике та щире «Спасибі» всім медикам, які стоять на варті нашого здоров’я!  


Немає коментарів:

Дописати коментар